donderdag 28 november 2013

Surprise-stress? NO

De eerste drie lootjes zijn al ruim een maand binnen. Maar waarom dan toch altijd op het laatste moment nog snel naar de winkel, gedicht maken en iets in elkaar flansen. Elk jaar opnieuw baal ik weer van mezelf en vraag ik me af waarom ik niet eerder ben begonnen…

Maar dit jaar veranderde er onbewust iets... Ik had al zin om te beginnen voordat ik uberhaupt een lootje had! HUH?!?

Ja het was echt zo.. Ik zag al zoveel leuke dingen op internet om te maken voor iemand, dat ik zelfs een heel mapje vol had met ideeën.
Zodra ik dus mijn eerste lootje had, ben ik direct aan de slag gegaan. Het volgende is een van de door mij (trots!) gemaakte budgetloze surprise kadootjes:





En volgend jaar? Volgend jaar begin ik net zoals dit jaar, weer creatief op tijd!

Liefs, Fieke


*   *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten