dinsdag 10 december 2013

bottle of wine

Een heerlijke zondagmiddag met een  wijntje en een toastje op de bank. Die momenten komen niet zo heel veel voor. Vaak zitten mijn weekenden al aardig vol gepland met vanalles en nog wat. Mij hoor je niet klagen hoor, want ik heb het graag 'druk' en meestal zijn het ook allemaal gezellige dingen die ik niet wil missen. Toch kan ik zo’n middagje niks ook wel waarderen.


Het kaasplankje wat je op de foto ziet, heb ik bij de waar gekocht. De waar is een winkel die duurzame producten verkoopt. Het kaasplankje is een gerecyclede wijnfles. De wijnflessen worden ingezameld en schoongemaakt in Vietnam. De recyclede flessen worden omgesmolten in een oven, hierdoor is elk exemplaar uniek. Gaaf he? 

Liefs Manon

* * 

2 opmerkingen:

  1. Wat suuuuuperleuk en lief jullie berichtje op ons blogje!
    Ha, wij als inspiratie...wie had dat ooit kunnen denken :-)
    Jullie blogje ziet er mooi uit!! We gaan jullie zeker volgen!
    En het kopje 'over ons'...zooo herkenbaar!!

    Tot blogs!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat kaasplankje....had er nooit van gehoord.
    Ziet er onwijs leuk uit.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen